DARLANMA - KORKMA | BİZİMLE İRTİBATA GEÇ

“Çalışanların sesini kısabileceğinizi mi sandınız?”: D&R haberine erişim engellendi

Doğan Medya Grubu’nun devri sırasında Sabah ve ATV’nin de sahibi olan Turkuaz Grubuna’na satılan D&R, son dönemde muhalif yazarların kitaplarına yönelik sansür haberleriyle gündeme gelmişti.

Konuya ilişkin detayları öğrenmek için görüştüğümüz üç D&R emekçisi, hem yaşanan sansürü hem de kendilerinin maruz kaldığı yoğun sömürü koşullarını tüm detaylarıyla soL’a anlatmıştı.

D&R’da yaşananları ortaya koyan haber, şirketi yeni bir sansür hamlesine daha yöneltirken, soL’un ilgili haberine mahkeme kararıyla erişim engeli getirildi.

soL’un erişimi engellenen haberde bir D&R emekçisi, yaşadıklarını şöyle anlatıyordu:

D&R el değiştirdi sömürü ise aynı!

BU DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

PE Çiğli Tekstil İşçileri Mücadele ve Dayanışma Ağı’ndan Etkinlik

Patronların Ensesindeyiz Çiğli Tekstil İşçileri Mücadele ve Dayanışma Ağı “Pandemi Süreci Nasıl Yönetildi, Kimlerin Çıkarları …

0 0 vote
Article Rating
Kaydol
Bildir
guest
0 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x